Interesuje Cię modowa franczyza, odzież klasy premium oraz prowadzenie prestiżowego sklepu w centrum miasta? Chcesz zainwestować swój kapitał i stworzyć jeden z luksusowych butików, działających pod szyldem najbardziej renomowanych projektantów? Dowiedz się, czym jest franczyza GPoland i jakie są jej rodzaje.
Franczyza modowa z GPoland – co to jest?
Projekty franczyzowe GPoland adresowane są do przedsiębiorców ukierunkowanych na rozwój i sukces. To rozwiązanie biznesowe, w ramach którego partnerzy GPoland otrzymują know-how i wsparcie doświadczonych specjalistów z branży mody, marketingu, HR i PR. W ramach franczyzy właściciel sklepy z odzieżą premium ma zapewniony start i gotową, sprawdzoną strategię działania, ukierunkowaną na jakość oraz zyski.
Jakie znane marki obejmuje modowa franczyza? Odzież GPoland to projekty sztandarowych, włoskich projektantów, takich jak: Armani, Luisa Spagnoli, Fracomina i wielu innych, uznanych kreatorów typu: JiJil, North Sales czy Jacob Cohën. Jak nawiązać współpracę z takimi gigantami? GPoland wychodzi naprzeciw Twoim potrzebom – możesz więc stworzyć sklep z jedną marką lub kilkoma, według Twojej koncepcji.
Franczyza – rodzaje
GPoland przygotowało wiele różnych rozwiązań i modeli biznesowych dla inwestorów, otwartych na rozwój. Jednym z głównych kierunków działania GPoland są sklepy Made In G, franczyza szyta na miarę z myślą o osobach, które chcą prowadzić sklep multimarkowy. Made In G to elastyczny projekt, w którym franczyzobiorca ma kompleksowe wsparcie na każdym etapie prowadzenia działalności.
Kolejne rodzaje franczyzy modowej GPoland obejmują sklepy monomarkowe i multibrandowe. W obu wariantach inwestor może liczyć na profesjonalną pomoc w zakresie wyboru lokalizacji sklepu, wsparcie visual marketingowe, rekrutacyjne i PR-owe. Taka wszechstronna obsługa nowo powstającego sklepu ułatwia firmom wejście na rynek z pominięciem etapu budowy marki. Jako franczyzobiorca GPoland działasz pod skrzydłami renomowanej marki, znanej na całym świecie.